CRM

Moduł CRM charakteryzuje się szerokimi możliwościami, które łatwo można dostosować do potrzeb każdej firmy. Niezależnie od tego, czy jest to kilkuosobowe przedsiębiorstwo, czy duża korporacja. Chociaż CRM ma tak duże zastosowanie, wciąż jest niedocenianym narzędziem pracy. W skład modułu CRM wchodzi wiele rozwiązań ułatwiających pracę firmy, min.:

  1. Moduł serwis, który może być wykorzystywany przez małe punkty usługowe naprawiające sprzęt jak i duże firmy, świadczące usługi naprawy i serwisu samochodów.

  2. Moduł wypożyczalnia to moduł, który świetnie się sprawdzi np. w branży samochodowej. Każdy serwis naprawiający sprzęt zwiększy swoją atrakcyjność usług, umożliwiając wypożyczenie sprzętu zastępczego. Trudno sobie wyobrazić oferowanie takiej usługi bez wsparcia programu enova365.

Firmy, które utrzymują na co dzień relacje z klientami, doceniają moc modułu CRM. CRM pozwala na zarządzanie terminami spotkań i realizacji zadań pracowników, co zwiększa wydajność pracy i usprawnia organizację. Dużą zaletą modułu CRM jest możliwość jego wykorzystania do całego obszaru programu. Moduł posiada wbudowany kalendarz służący wizualnej prezentacji własnych zadań. Szeroki wybór filtrów pozwala w sposób błyskawiczny otrzymać oczekiwane informacje. Mocną stroną jest możliwość automatyzacji przekazywania informacji w postaci automatycznych maili, SMS-ów i powiadomień.

Jak cały program, moduł CRM posiada interfejs przeglądarkowy, co ułatwia pracę np. przedstawicieli pracujących w terenie posługujących się urządzeniami mobilnymi jak tablet czy smartfon. A dla partnerów enova365 oferuje panel klienta dla modelu współpracy B2B, który pozwala na automatyzację przekazywania informacji o rozrachunkach i realizacji zamówień.

Dla bardziej wymagających wszelkie zadania i zdarzenia mogą stanowić podstawę do rozliczania projektów. Moduł Projekty pozwala na organizację zadań i ich późniejsze rozliczania. Pozwala na bieżąco kontrolować stan realizacji i kosztów. Mocną stroną jest możliwość budżetowania projektów i raportowania w odniesieniu do faktycznie poniesionych kosztów i przychodów realizacji projektów lub Kampanii. Wszystkie informacje zawarte w obszarze CRM możemy przeglądać i analizować przy pomocy modułu Analizy Wielowymiarowe, które pozwolą w jednej chwili zaprezentować informacje zawarte w tym obszarze w odniesieniu do pozostałych modułów.

Kadry i płace - grafika

Moduły podstawowe

  • CRM Wykorzystywany jest w kreowaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientami.
  • Serwis Pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych
  • Szkolenia Jest dedykowany dla ośrodków szkoleniowych działających zgodnie z ustawą o systemie oświaty.
  • Wypożyczalnia Służy do ewidencjonowania wszelkiego rodzaju obiektów, które mogą być przedmiotem wypożyczenia. Dzięki bardzo elastycznej konfiguracji możliwe jest ewidencjonowanie dowolnych przedmiotów. Doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku biblioteki, jak i firmy budowlanej dystrybuującej ciężki sprzęt na prowadzone budowy.
  • Projekty Służy do planowania i kontroli realizacji budżetów projektów.
  • Analizy Wielowymiarowe To narzędzie do budowania systemu kontrolingowego oraz raportowania w firmie.
    Pozwala tworzyć raporty zawierające informacje łączące unikalne informacje z różnych modułów systemu enova365 oraz przygotowywać przekrojowe zestawienia danych prezentujące np.:
    • trendy sprzedaży,
    • krytyczne miejsca poswrania kosztów,
    • analizy wydajnosci pracy,
    • analizy zasobów.

Pulpity online

  • enova365 Pulpit Kontrahenta Platforma internetowa Pulpit Kontrahenta to klasyczne rozwiązanie typu B2B kierowane do firm będących kontrahentami (odbiorcy/dostawcy) dla użytkowników systemu enova365.

Moduły dodatkowe

  • CRM Outlook Pozwala wyeksportować odebrane i wysłane wiadomości e-mail z klienta poczty Outlook do enova365
  • Platforma Managera Kluczowe informacje z różnych obszarów działalności firmy w formie wykresów dostępne w jednym miejscu.
  • SMS Umożliwia wysyłanie wiadomości SMS z programu enova365 poprzez zewnętrzne bramki SMS.
  • E-mail Umożliwia dostęp do folderu Poczta dla wszystkich użytkowników systemu.
    Dzięki tej funkcjonalności (dodatkowy kafelek ‘Poczta’), każdy operator może odbierać i wysyłać wiadomości elektroniczne bezpośrednio z enova365.
  • Harmonogram Zadań Część systemu, dzięki której akcje dotychczas wykonywane przez użytkownika będą inicjowane w określonym czasie lub w momencie wystąpienia konkretnego zdarzenia automatycznie.