Pakiety obsługi

powdrożeniowej

Umowa serwisowa ułatwia współpracę między nami a Wami. Zapewnia ona naszą dyspozycyjność i gotowość do pomocy podczas codziennej pracy na systemie enova365, oraz umożliwia rozwój oprogramowania wraz ze wzrostem przedsiębiorstwa. Umowa serwisowa zapewnia pierwszeństwo realizacji zleceń względem klientów jej nie posiadających.

Standard

Pakiet STANDARD

  • Konsultacje telefoniczne
  • Informowanie o nowej wersji programu enova365
  • Możliwość zakupu autorskich rozwiązań do enova365 w specjalnych cenach
  • Przeprowadzanie aktualizacji enova365
  • Comiesięczne zestawienie zleceń
  • Niższa stawka godzinowa od regularnej ceny
  • Czas pracy konsultanta rozliczany co 30 minut
Comfort

Pakiet COMFORT

  • Konsultacje telefoniczne
  • Informowanie o nowej wersji programu enova365
  • Możliwość zakupu autorskich rozwiązań do enova365 w specjalnych cenach
  • Przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania enova365
  • Comiesięczne zestawienie zleceń
  • Niższa stawka godzinowa od regularnej ceny
  • Czas pracy konsultanta rozliczany co 15 minut
  • 4 h specjalisty do wykorzystania miesięcznie
Business

Pakiet BUSINESS

  • Konsultacje telefoniczne
  • Informowanie o nowej wersji programu enova365
  • Możliwość zakupu gotowych autorskich rozwiązań do enova365 w specjalnych cenach
  • Przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania enova365
  • Comiesięczne zestawienie zleceń
  • Niższa stawka godzinowa od regularnej ceny
  • Czas pracy konsultanta rozliczany co 15 minut
  • 7 h specjalisty do wykorzystania miesięcznie
  • Prace programistyczne
  • Możliwość tworzenia dodatkowych funkcji programu w postaci rozszerzeń DLL
  • Dostosowywanie stworzonych dodatkowych funkcjonalności do nowych wersji programu enova365
  • Możliwość wizyty konsultanta w siedzibie Klienta
Business Pro

Pakiet BUSINESS PRO

  • Konsultacje telefoniczne
  • Informowanie o nowej wersji enova365
  • Możliwość zakupu gotowych autorskich rozwiązań do enova365 w specjalnych cenach
  • Przeprowadzanie aktualizacji oprogramowania enova365
  • Comiesięczne zestawienie zleceń
  • Niższa stawka godzinowa od regularnej ceny
  • Czas pracy konsultanta rozliczany co 15 minut
  • 14 h specjalisty do wykorzystania miesięcznie
  • Dostęp do autorskiej platformy umożliwiającej wystawianie zgłoszeń, przegląd realizowanych zleceń, podgląd stanu rozliczeń, możliwość zamawiania dodatków i modułów do enova365
  • Prace programistyczne
  • Możliwość tworzenia dodatkowych funkcji programu w postaci rozszerzeń DLL
  • Dostosowywanie stworzonych dodatkowych funkcjonalności do nowych wersji programu enova365
  • Możliwość wizyty konsultanta w siedzibie Klienta
  • Możliwość tworzenia dodatkowych funkcjonalności programu w oparciu o dodatkowe tabele, oraz dostosowywaniu dodatków do najnowszych wersji programu